Forum

Ideer til webshoppe...

Notifications
Clear all

Ideer til webshoppen

MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

skriv ideer til webshoppen herunder

MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Sædarbsorberende Sengetøj:

Vi har alle hørt om en svedabsorberende t-shirt, og i den forbindelse vil jeg nu foreslå sædabsorbernde sengetøj.

Prøv at tænke lidt over det. Hvem over 13 er ikke i en potentiel målgruppe? Unge gutter er selvfølgelig de værste syndere, men deres mødre ville også være hjulpet af med vask, mens deres fædre ikke længere behøver at tage ipadden med på badeværelset - og her nævner vi ikke engang forældrenes eget sexliv!

Selv singlekvinder vil have muligheden for en promiskuøs tilværelse uden ulempen ved ekstra rengøring og risikoen for at næste tinderdate opdager den heftige lagengymnastik fra de foregående dage.

alt i alt tror jeg, vi har en sællert her gutter. Vi køber noget sengetøj, hvor sædpletterne forsvinder og sælger til overpris. Jeg tror hurtigt, at vi kan finde på en masse gode reklamer

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

vi har alle prøvet at lægge en ordentlig kage, hvorpå nysgerrigheden efter en kvantitativ analyse af produktet ikke helt bliver slukket af at hoppe op på badevægten efterfølgende - selv ikke hvis man huskede at gøre det forinden.

Derfor synes jeg vi skal lancere toiletvægten. En vægt der simpelthen kan monteres i toilettet og måske ved hjælp af en app afsløre den præcise mængde kødsovs og saftevand den får smidt i hovedet.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at efterspørgslen er derude, men hvordan den præcis skulle fungere og monteres, ved jeg ikke. Jeg ved dog, at vores samlede hjernekapacitet nok skal kunne fikse den mindre detalje.

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Jeg har desuden en ide til en billig let transportabel "frisparksmur", samt en ide til en indendørs basketkurv, der gør det nemt at skyde igen og igen uden at rejse sig.

Lidt svært at forklare, så jeg laver prototyper af lortet efter mine eksaminer og lægger dem op herinde, så I kan se, hvad jeg mener

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Kaffeprøveposen!

Vi laver en stor pose med små poser af de forskellige poser kaffepulver man kan købe i de danske supermarkeder, så folk kan teste en masse forskellige typer kaffe, for derefter at tage stilling til, hvilken kaffe de synes, der er bedst til prisen.

Så laver vi et lille kaffemageri i kælderen på samsøgade.

Vi laver måske bare en masse 100(?) grams poser af de forskellige kaffe, og når folk så bestiller siger de, hvilke de godt kunne tænke sig at prøve og så smækker vi det lynhurtigt i en større pose for dem. bum. profit

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Det var bare et par ideer. Jeg ved ,vi har en del andre, som jeg håber, folk vil skrive ind nedenunder. Jeg kan bl.a. huske følgende:

• Bøllebrillen
  • Laurits' bærbare barbersalon
  • Bølletøj (Skuddets mærke der)
  • bøllebryg
  • Dj-tjeneste?

SvarCiter
Del: