Forum

Forbedringer til si...

Notifications
Clear all

Forbedringer til siden

MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Kommentér endelig herunder, hvis I har forslag til forbedringer på siden

Emne tags
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Jeg har konfereret lidt rundt omkring i forhold til, hvilke udviklingsmuligheder folk så i Bøllerne.dk, og jeg har nedenfor skrevet, hvad jeg har fået ud af de samtaler.

1. Fælleskalender
  2. Statusrapport fra bøllerne - En opdatering på hvad vi som gruppe har foretaget os, og hvilke problemstillinger og refleksioner vi har været igennem. med en god tekst og et par passende billeder. Måske en update hver tredje måned + specialupdates, når vi har lavet noget, der er værd at fundere over i et indlæg.
  3. Bøllernes kulturkanon: en side med en liste med klip, bøger, film og anden kultur man som rigtig bølle skal have set og kunne referere til. Vores pensum til samtaler og et liv levet til det fulde.
  4. ugentligt postkort fra en bølle:
    En bølle skriver et lille indlæg med dertilhørende billeder om, hvordan det er gået det seneste stykke tid, og hvordan livssituationen egentligt ser ud for den pågældende bølle.
    Så skulle der være en ny bølle, der skrev en update hver uge. Så skulle hver bølle altså skrive hver 3. måned ca.
  5. Forum - som selvfølgelig er oppe at køre i hvert fald 50 % allerede nu.
  6. Et spil. Slimeball eller lyttespillet jeg bryggede lidt på i vinters

Hvad tænker I til de ideer?  har I andre? Skriv endelig herunder, bøller!

SvarCiter
Emil
 Emil
(@emil)
New Member

Rigtig fedt, Lukas.

Måske vi også skal overveje en mailserver? Deruodver er vi nødt til at gøre den mere kompatibel med smartphone. 

SvarCiter
Anton Vergod Knudsen
(@doktoren)
Active Member

Jeg ser at postkort og bølleupdate godt kan gå hånd i hånd. Måske flettes sammen endda. Kanon idé med kulturkanon! Måske faner for nogle af de allerede overstået bøllearrangementer, hvor billeder kan ligges ind 

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member
Topic starter  

Gode input synes jeg. At gøre siden mere kompatibel med smartphone burde ikke være noget problem. det kigger jeg på.
Mailserver burde også være en smal sag. Vi kan alle få en mail der slutter på @bøllerne.dk i stedet for @gmail.com mener jeg.

Anton, jeg er ikke lige helt sikker på, hvad du mener med faner, men hvis folk stemmer for, så skal jeg nok begynde at lave subsider med de forskellige tiltag, og så selvfølgelig links dertil fra forsiden.

- Lillegris

SvarCiter
FreddyKrueger
(@freddykrueger)
New Member

hej

SvarCiter
Emil
 Emil
(@emil)
New Member

Posted by: FreddyKrueger