Forum

Notifications
Clear all

EFTERSØGNING

Emil
 Emil
(@emil)
New Member
Topic starter  

Hej Bøller. Jeg mangler en nettopose med mit tøj i (underbukser, t-shirt). Lukas har haft den i  cirka et halvt år - den er givet videre til en anden nu, men hvem

MiniPig syntes om
Rasmus Kongsted
(@skuddet)
New Member

Posted by: Emil

Hej Bøller. Jeg mangler en nettopose med mit tøj i (underbukser, t-shirt). Lukas har haft den i  cirka et halvt år - den er givet videre til en anden nu, men hvem

Hej Emil. Jeg vil meget gerne tjekke lejligheden, når jeg i morgen ankommer til Aarhus. Efterfølgende vil jeg give dig et svar

SvarCiter
Christian Restrup
(@christian)
New Member

Hej Emil. Kan du være mere specifik? jeg har jo din steiner t-shirt, og tror også at jeg har nogen af dine fars dolce & gabanna underbukser som du glemte til påskefrokosten, hyggelig weekend btw.

SvarCiter
Anton Vergod Knudsen
(@doktoren)
Active Member

Hej Emil. 

Jeg er glad for at få beskeden, men står ikke position, hvor jeg kan hjælpe det mindste. Dog vil jeg stille mig tvivlende for relevansen for bøllearrangementer, dette topic har. Den eneste vej til en egentlig relevans, som jeg ser det, er hvis du er gået igang med den første pakning til TUREN 19 og gerne vil have dit glemte tøj med på den tur. Der løber vi så ind i et andet dilemma, nemlig at pakning ikke er en aktivitet. Kan du hjælpe mig finde hoved og hale i det her?

//

SvarCiter
MiniPig
(@minipig)
Active Member

Det er mig der ikke har skabt en ordentlig kategori til diskussioner af dennes karakter. Det er min. Emil, du har slet ikke gjort noget galt. Jeg fikser problemet Mette Vons

- Mini

SvarCiter
Emil
 Emil
(@emil)
New Member
Topic starter  

Hej igen. 

Tak for alle jeres gode svar. 

Jeg kommer forbi i den kommende weekend Restrup, efter underbukser - t-shirten er din. 

Anton; jeg kan kun beklage, men må henvise til mini's forklaring, og tak for den mini- vigtigt med en god administrator p siden her - og fedt med de to nye fora, efterlysning og blandet. Der sker så meget herinde for tiden, det er dejligt at se. 

SvarCiter
Del: